Euroshop blev en stor succes for Expedit
Den østjyske leverandør af butiksindretning er vendt hjem fra Düsseldorf med nye kontakter i bagagen.
Under overskriften ”It’s a Man’s World” ønskede Expedit at vise, hvordan man med et sammenhængende univers kan tilpasse sig en specifik målgruppe. Grundtanken var at skabe ’Det tredje sted’, hvor hjemmet og jobbet er henholdsvis det første og andet, mens det tredje er stedet, hvor du kan slappe af, blive inspireret og dyrke det sociale.
Hvis butikken kan gøre det, vil den ifølge Expedit være en platform, hvor det er muligt at tilbyde mange forskellige ydelser til det samme publikum – en opskrift på, hvordan fremtidens butik kan iscenesættes, så den skaber loyale kunder og øger salget.
En anden ambition var at give et opdateret billede af, hvad kunder kan forvente af Expedit. Selve standens tema var et 1920/30’er univers taget fra forbudstidens New York. På standen var der, ud over muligheden for en snak om samarbejde og nye projekter, forskellige oplevelser; for eksempel wellness i barbershoppen eller en whisky og en god cigar i herreværelset.
- Jeg oplevede, at vores kunder var begejstrede for vores tema, samt at det var gennemført hele vejen. Eksisterende kunder var meget opmærksomme på, at vi har flyttet os som virksomhed. At vi er gået fra at være en producent til at være en totalleverandør af butikker. Vi har ikke bare bragt Expedit på det nordiske landkort, men præsenteret Expedit for hele markedet. Så alt i alt et 100 % tilfredsstillende resultat indtil nu. Nu glæder vi os til det videre samarbejde med nye kontakter og projekter, siger administrerende direktør Steen Bødtker.