Dolle Nordic fortsætter oprustningen
Den nytiltrådte direktør vil udvide salgsafdelingen i jagten på nye markedsandele.
Samtidig blev John Tardashi Jørgensen (salg), Helle Weesgaard (marketing) og Camilla Bech (regnskab) tilknyttet selskabet, og nu vil Dolle Nordic ansætte yderligere to konsulenter i salgsafdelingen. Intentionen er at øge produktkendskabet og højne serviceniveauet over for byggemarkeder og tømmerhandler.
- Vi vil øge tilstedeværelsen hos vores kunder og forbedre vores synlighed i markedet via ansættelse af yderligere to sælgere, som skal dække hele Danmark. Udover på salgssiden, så intensiveres vores synlighed også via en øget markedsføringsindsats i såvel online som offline medier, siger Michael Jensen, som er kommet til Dolle fra en stilling som direktør i Weber-Stephen Nordic, hvor han var med til at starte selskabet tilbage i 2000.
Med de to nye salgskonsulenter vil organisationen i det nye Dolle Nordic bestå af seks personer, og selskabet følger fortsat sin strategiske vækstplan. Dolle Nordics sortiment af lofttrapper, trapper og gelændere blev tidligere på året udvidet med en modulopbygget terrasse, og ifølge Michael Jensen markedet har taget godt imod det nye produktkoncept.