Dolle fortsætter investeringerne
Producenten af lofttrapper investerer i nyt oplevelsescenter til to millioner kroner.
Et nyt oplevelses- og læringscenter skal i fremtiden være omdrejningspunkt for al uddannelse og træning af kunder og interessenter. Formålet er at skabe et samlingspunkt for Dolles internationale aktiviteter og events.
- Vores nye oplevelsescenter på 600 kvadratmeter står færdigt i juni. Vi ønsker at bruge det i et meget bredt perspektiv, så både forhandlere, uddannelsesinstitutioner, netværk og forbrugere bliver en større del af Dolle-verdenen – og dermed ambassadører for vores produkter, forklarer administrerende direktør Michael Jensen.
Bag indretningen står det lille Aalborg-firma MadeByConcept, som ifølge Michael Jensen har formået at ramme helt plet i forhold til Dolles dna. Oplevelsescentret får et skandinavisk look, hvor de rene linjer er gennemgående. Hensigten er at give produkterne rum til at udfolde sig og vise alsidigheden i Dolles sortiment.