23948sdkhjf

Ny salgschef skal føre koblede vinduer frem i lyset

Den, der lever stille, lever godt” har været mantraet hos Frovin Vinduer og Døre. Nu lægger den diskrete vinduesproducent en mere proaktiv markedsføring for dagen.
Frovin laver nogle produkter af høj håndværksmæssig kvalitet, men det er der ikke ret mange der ved. Derfor sætter virksomheden nu fokus på at fortælle de gode historier, og samtidig opgraderes salgssiden med en erfaren profil fra vinduesbranchen.

Claus Haastrup er netop ansat som ny salgschef. Han har 14 års erfaring fra vinduesbranchen, blandt andet som ledende medarbejder hos Velfac, og gennem de seneste syv år har han udelukkende beskæftiget sig med vinduesrenovering.

- Frovin har høj status og anses af mange i branchen for at være et godt og konkurrencemæssigt kvalitetsprodukt i et nichemarked for kitfalsede trævinduer med koblede rammer. Jeg ser mange spændende muligheder for Frovin i et mere kvalitetsorienteret marked, hvor kunderne udover energi- og lydperformance nu også begynder at interessere sig mere for helheden og bygningernes æstetik, siger Claus Haastrup.

Selvom navnet Frovin måske ikke er så udbredt, har virksomheden alligevel flere spændende projekter på cv’et. Blandt andet leverer Frovin de koblede vinduer til renoveringen af dele af TV2’s nyhedsstudie på Kvægtorvet i Odense samt energirenoveringsprojektet Ryesgade 30 i København, som vandt prisen som bedste renovering i 2013.
Kommenter artiklen (1)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078