HTH debutterer på Stockholms-messen
Digitale kundekanaler er blandt andet i fokus, når køkkenkæden besøger nordens største møbelmesse.
- Vi oplever, at både forbrugere, professionelle kunder og arkitekter, boligforeninger og entreprenører i stigende grad vil have køkkener med dansk kvalitet og design. Det er primært det minimalistiske og meget stilrene køkken, som er et hit, siger Morten Kyed, markedschef for HTH i Sverige.
På messen vil HTH blandt andet præsentere køkkenkædens nye indretningssoftware. I det hele taget satser HTH stærkt på at sammensmelte butikkerne med onlinemuligheder. Både forbrugere og professionelle vil gerne se og mærke kvaliteten, når de køber på nettet.
- Tendensen er tydelig. I fremtiden køber mange flere deres køkkener på nettet, men de fleste vil stadig gerne kunne se og røre køkkenerne og have ekspertråd i køkkenbutikken. Derfor skaber vi en maksimal synergi mellem onlineverdenen og de fysiske butikker, siger Morten Kyed.
Artiklen er en del af temaet Sthlm FF16.