23948sdkhjf

Tvis Køkkener åbner flagshipstore i Aarhus

Køkkenproducenten slår endnu et søm i sit østjysk kraftcenter med flagshipstore på køkkenboulevarden i Tilst.
Den danske køkkenkæde Tvis Køkkener har længe haft Aarhus stående højt på ønskesedlen over nye butikker. Nu er det lykkedes at finde den rette placering, den rette facadebutik og den rette mand til at stå i spidsen for den aarhusianske satsning.

Til efteråret åbner Tvis Køkkener en helt ny flagshipstore på Viborgvej i Tilst – på den såkaldte ”Køkkenboulevard”.

- Aarhus udgør et spændende kraftcenter, der vokser og udvikler sig på en lang række områder - kulturelt, erhvervsmæssigt og ikke mindst på boligområdet inden for det private boligbyggeri og erhvervsmarkedet. Derfor er det vigtigt for Tvis Køkkener at være flot repræsenteret, siger adm. dir. Ole Lund Andersen, TMK A/S, der ejer Tvis Køkkener.

- Vi har længe arbejdet på at finde det helt rigtige set-up, og vi har nu indgået aftale om at leje en facadebutik på den helt optimale placering i Tilst, hvor vi kan udfordre konkurrenterne, fastlår Ole Lund Andersen, der også glæder sig over at have fået en kapacitet med mange års erfaring fra køkkenbranchen med ombord.

Det er 44-årige Torben Windahl Nielsen, der står i front for den nye Tvis-forretning, og han bringer 15 års erfaring som køkkenkonsulent og -forhandler med sig bl.a. fra Kvik Køkkener.

Flere butikker på vej
Kæden opruster og planlægger en offensiv udvidelse i antallet af butikker, og inden for de seneste halve år er nye butikker åbnet i både Skagen, Sæby, Silkeborg og Randers og København, som har fået nummer to citybutik.

Aarhus bliver den sjette i rækken, men det bliver ikke den sidste. Den administrerende direktør bebuder flere butiksåbninger.

- Vi har flere geografiske områder, hvor vi ønsker at åbne butikker, så derfor er vi hele tiden på udkig efter dygtige køkkenforhandlere med mod på at blive selvstændige forhandlere, siger Ole Lund Andersen.

Tvis Køkkener er en kæde i stærk vækst. Sidste års regnskab sluttede med en tocifret omsætningsfremgang, og i 2016 er kæden kommet stærkt fra start med en markant fremgang.
Salget af køkkener til privatmarkedet går godt, men væksten afspejler i høj grad også en bevidst satsning på at blive en markant spiller på erhvervsmarkedet, som omfatter boligforeninger og private boligprojekter.


Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078