23948sdkhjf

Her vil Verpan styrke sin organisation i år

Medarbejdersiden skal vokse for at følge med ambitionerne.

- Når vi kigger et år frem, så kommer vi til at se en større og noget anderledes organisation.

Sådan siger Verpans direktør Peter Frandsen om den østjyske designvirksomhed, der over halvandet årti er vokset ud som en gren af stammen hos belysningsproducenten Frandsen Lightning i Horsens.

Verpan, som producerer og markedsfører en del af Verner Pantons designarv inden for både lamper, møbler og interiør, vil bruge 2017 på at vokse på medarbejdersiden.

Som tidligere fortalt til Wood Supply, skal Verpan-organisationen deles i to hovedspor. Det ene spor skal koncentrere sig om at drive den nye flagskibsbutik i Aarhus og på at komme endnu længere og bredere ud i møbel- og interiørbutikker.

Mens det andet spor i forretningen skal koncentrere sig benhårdt om kontraktmarkedet.

Det er den strategi og forventningen om følgende vækst i omsætningen, der får Verpan til at kigge efter nye medarbejdere

- Det er især med tanke på nærmarkederne, hvor vi hidtil har benyttet os af agenter. Når et marked vokser sig stort nok, så er det tid til at have vores egne folk, siger Peter Frandsen.

Der er allerede sat navn på en ny eksportchef. Frandsen Group og Verpan henter Malene Nielsen som eksportchef fra en lignende stilling hos Lightyears.

- Hun kommer med en masse kendskab på især lysdelen, og hun har en masse viden om de kunder, vi har i forvejen og har viden om både detailområdet og kontraktmarkedet, siger Peter Frandsen.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.533