23948sdkhjf

150 sælgere skal nu udbrede dansk designbrand i USA

En hær af 150 sælgere skal nu have produkter med i kufferten fra Normann Copenhagen ud i alle hjørner af Amerikas Forenede Stater for at sælge dem på det amerikanske kontraktmarked. 

Det københavnske designhus drog i oktober 2016 til Köln for at udstille på Orgatec-messen med en ny kollektion af kontraktmøbler.

Der traf Normann-direktør Poul Madsen Jason Hagedorn fra amerikanske Allsteel, som især leverer til amerikanske kontorlandskaber og som omsætter årligt for det, der svarer til 2,5 milliarder danske kroner. 

- Vi er meget glade for at kunne indgå samarbejde med en veletableret og erfaren kontraktvirksomhed som Allsteel. Det er en ret stor aftale for os, som for alvor vil åbne dørene til det amerikanske kontraktmarked, siger Poul Madsen, direktør hos Normann Copenhagen.

Et kurateret udvalg af Normann Copenhagens møbler bliver en del af Allsteels samlede tilbud og skal supplere Allsteels egne kontorløsninger.

I forbindelse med det amerikanske kontrakteventyr har Normann Copenhagen ansat amerikansk bosiddende Jonathan Auty, som kommer til at supervisere Allsteels sælgere i salget af Normann Copenhagens produkter. Partnerskabet er skudt i gang med Neocon messen i Chicago, hvor Normann Copenhagen og Allsteel udstiller side om side.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.09