23948sdkhjf

Plaget sengekæde i ny reklameoffensiv: Kan det her vende lykken?

Sengespecialisten, som er ejet af Lars Larsens møbelimperium, er nu gået i luften med den ambitiøse reklamekampagne "Bedre seng, bedre dig", skriver onlinemagasinet Dansk Markedsføring.

Den landsdækkende butikskæde med 18 filialer indgik tidligere i år i et samarbejde med reklamebureauet Envision, og resultatet af det samarbejde skal nu kunne ses på tv-skærme, i digitale annoncer og i blade og aviser.

Kampagnen skal ifølge kædedirektør Rami Jensen vække folks interesse for deres senge.

At en bedre seng giver "en bedre dig", er det gennemsyrende budskab i hele kampagnen.

- Alt for mange mennesker overser, hvor stor betydning vores seng har for vores liv. Det vil vi gerne være med til at lave om på, for vi er netop specialister i valg af den rette seng. Det bedste af det hele er, at lige i forhold til søvn kommer man faktisk sovende til de bedste resultater, siger han.

Kampagnen kommer på et tidspunkt, hvor kæden gør bestræbelser på at vende en samlet negativ forrentning.

Sengespecialisten, som blev købt af Lars Larsen i 2014, har ikke givet overskud, siden 2012-resultatet viste et mikroskopisk plus.

På 4 år har kæden akkumuleret et samlet tab på cirka 17 millioner kroner, og det fik sidste år ejeren til at skifte topchefen ud.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.112