Trods flere online-køb: Vinduesbrands åbner fælles messe
I uge 41 åbner en ny vinduesmesse i Næstved.
De fire danske brands SparVinduer, JNA Vinduer og Døre, Bedst & Billigst samt Danske Vinduer er nemlig gået sammen om at åbne en stor udstilling på over 300 m2, hvor de lokale kan komme forbi og se de mange forskellige muligheder, som de fire vinduesmærker hver især tilbyder.
Vinduesmessen er et modsvar til det stigende køb online, som også har ramt de gør-det-selv-typer, der også har ramt vinduesbranchen. Trods det stigende køb på nettet, erfarer de fire brands dog, at kunderne fortsat har behov for at se vinduerne fysisk.
- Med vinduesmessen giver vi kunderne mulighed for at opleve alle fire brands, og de unikke egenskaber de hver især har at byde på. Så kan de bagefter gå hjem og drøfte mulighederne med hinanden og bestille de rette elementer, når de er klar, siger Mathias Dalgaard, butiksansvarlig i den kommende udstilling i Næstved.
Lørdag 13. oktober markeres åbningen af den nye messe med en stor åbningsfest, hvor de 50 første besøgende får en goodiebag i hånden.