23948sdkhjf

Fra pop-up til flagskib

Sidste år grundlagde arkitekten Frantz Longhi virksomheden Warm Nordic, der sælger møbler, lamper og boliginteriør fra eget design.

De har siden efteråret haft en pop-up-butik i M. P. Bruunsgade i Aarhus og det er denne butik, der nu er blevet omdannet til flagskibsbutik.

PR og marketing manager i Warm Nordic, Louise Frogner Krusell, siger, at butiksåbningen har fået en flot modtagelse, hvor de besøgende især har været begejstrede for den varme i farvevalget, som navnet lægger op til.

"Et modsvar til den kolde, nordiske stil"
- Varmen og hyggen er kendetegnende for vores stil, og vi har fået rigtig god respons på farverne – folk synes, det er befriende at se farver i indretningen igen. Vi er et modsvar til den kolde, nordiske stil, der har været dominerende i flere år, siger PR og marketing manager i Warm Nordic, Louise Frogner Krusell til Wood Supply.

De har haft en lidt utraditionel tilgang til deres bemanding af butikken, da den stadig var en pop-up.

- Vi valgte at have bemanding fra kontoret, så alle kunne lære både produkter og kunder bedre at kende. Så det har været alle fra salg, marketing og økonomi. Og det har været en rigtig god læring, fordi vi har fået en bedre viden omkring, hvilke spørgsmål folk stiller. Jeg sidder selv med marketing, og jeg kunne ikke lade være med at spørge, hvor folk kender os fra, siger Louise Frogner Krusell. 

Udvidede åbningstider i august
Målene for den nye butik er klare:

- Vi vil gerne have så mange som muligt forbi og opleve vores designunivers og ikoniske designklassikere. Vi vil inspirere til en mere varm, farverig og hyggelig indretning, siger hun afslutningsvis.

Butikken er indtil videre kun åben fredag og lørdag, da den nye, faste medarbejderstab er i gang med at blive overflyttet fra Kähler-butikken på den anden side af gaden. De udvidede åbningstider, med åbning fra mandag til lørdag, træder i kraft fra den 1. august.  

 

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062