Fagprøvepris: Steffen skaber relationer til kunderne i trælasten
Det er FUT - Foreningen for Trælast- og Byggemarkedsfolk - der står bag prisen, der har til Prisens formål er at inspirere branchens elever til at yde en ekstra indsats med udarbejdelsen af deres fagprøveopgave. Og inspirere var netop hvad Steffen gjorde. Han havde valgt en helt ny tilgang til sin fagprøve der handlede om emnet: Hvordan skaber vi relationer til vores kunder.
Hentede inspiration i udlandet
Som led i sin salstrainee-uddannelse var Steffen sidste år på udvekslingsophold i flere af Bygmas forretninger i Sverige. Og mange af de indtryk han fik i løbet af dette ophold, var med til at danne baggrund for hans løsning af fagprøveopgaven.
- Jeg lærte rigtig meget i Sverige og oplevede på tæt hold hvordan man gør tingene i et andet nordisk land. Jeg erfarede, at der er både forskelle og ligheder imellem den måde man håndterer kundekontakten på i hvert enkelte land. Jeg brugte blandt andet den inspiration til en model for at skabe gode relationer til kunderne, ligesom jeg inddrog elementer fra vores eget Service & Kvalitets-koncept, siger han.
Præmiepenge til badeværelsesrenovering
Det er Business College Syd, der har indstillet Steffen Lehmann Nielsen til Fagprøveprisen, og overrækkelsen fandt sted i forbindelse med FUTs generalforsamling på skolen i Mommark.
Med prisen følger et kontant beløb, som Steffen vil bruge på at renovere badeværelset i hjemmet i Aars. Selvfølgelig med materialer fra Bygma.