23948sdkhjf

Fair trade skal skabe vækst hos Trip Trap

Med lanceringen af en ny kollektion af fair trade-produkter satser den nordjyske trævareproducent på at komme i kontakt med helt nye kundegrupper.
I starten af 2012 er Trip Trap klar med en ny kollektion af fair trade-produkter, der er en del af virksomhedens strategi om at skabe vækst på nye områder.

- Fair trade vil bringe os i kontakt med helt nye kundegrupper, og vi har store forventninger til de nye produkter. Det nye sortiment bliver et friskt input fra en verdensdel langt væk fra vores traditionelle univers, fortæller direktør Jesper Panduro.

Trip Trap har indgået et samarbejde med designeren Jonas Pedersen, der har designet den nye kollektion, som i løbet af tre år skal gøres til en rentabel forretning for Trip Trap.

- Vi samarbejder med mange designere og har også en række faste folk i vores designstab. Jonas Pedersen kommer vi helt sikkert til at se mere fra, ligesom andre unge designere skal sætte deres præg på Trip Trap. Samtidig har vi et spirende og konstruktivt samarbejde med Just Business, så vi får mulighed for at følge de spændende trends på high-end delen af fair trade-markedet, forklarer Jesper Panduro.

Det er Fair trade-virksomheden Just Business, der har sørget for viden og kontakt til leverandører i Mellemamerika, hvor produkterne fremstilles.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078