23948sdkhjf

Jysk afprøver ny butikstype

Jysk vil indføre Mega-Jysk, der er en intern betegnelse for en ny butisktype. I fremtiden skal butikkerne være større, have højere til loftet og på den måde give indtryk af varerigelighed.
Jysk vil teste et nyt butikskoncept, hvor der ikke blot er lagt vægt på størrel-sen, men også på rummelighed ved blandt andet at bygge i højden og i lommer.

Koncernen ønsker med visuelle ændringer at give et større indtryk af varerigelighed.

- Vi prøver at få et andet udtryk frem for at se, om det i højere grad appel-lerer til publikum. Vi ved godt, at vi skal udvikle vores butikskoncept, sådan at det er tidssvarende, siger administrerende direktør i Jysk Nordic, Jan Bøgh, til Dagbladet Børsen.

Det nye koncept bliver i første omgang testet i fem eksisterende danske butikker og derefter vurderet.

Jysk vil primært bruge det nye Mega-koncept i større byer, men har ingen planer om at begynde at bruge termen Mega uden for koncernen. Jysk hedder fortsat kun Jysk.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063