23948sdkhjf

Astralis med ny strategi

Astralis er klar med en ny strategi, der skal sikre fremtiden for den danske møbelkoncern. Nøgleordene er udvikling, nye træsorter og nyt design.
Møbelkoncernen Astralis har en helt ny strategi, der skal sikre bedre tider for virksomheden. Det skriver JyllandsPosten i dag.

Den nye adm. direktør i koncernen Helle Janderup Jensen, der har været leder i både Lego og Merrild, satser på at vende den negative udvikling for virksomheden ved at gøre fyrretræsmøbler attraktive igen.

- Produktudvikling er afgørende, og vores afdelinger arbejder benhårdt med det. Der har tidligere været et lidt støvet, gammeldags image over fyrretræsmøbler. Men det bør være fortid. Vi vil med de nye møbler vise, at de også for alvor henvender sig til moderne forbrugere. Møblerne er testet i en stor undersøgelse på det tyske marked, og den første modtagelse er virkelig positiv, siger Helle Janderup Jensen til avisen.

Astralis er på vej med nye og moderne fyrretræs-produkter, der skal give forbrugerne et bedre indtryk af fyrretræsmøblerne og deres anvendelse i hjemmet.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063