23948sdkhjf

Astralis kæmper for sin fremtid

Møbelvirksomheden kæmper for at holde hovedet over vandet for at overleve. Selv med inddragelse af nye træsorter i produktsortimentet er der lang vej til de positive tal i regnskabet.
Atralis har indført en ny virksomhedsstrategi, der blev lanceret af den nye direktør i sommers, Helle Janderup. Indførelsen af birk og eg i produktsortimentet har givet god effekt for virksomheden.

Det skriver Dagbladet Børsen i dag.

- Vi må sige, at første runde er gået godt. Vores nye produktsortiment er blevet modtaget positivt hos vores europæiske detailkunder. Men det er klart, at vi ikke vender udviklingen på bare to måneder. Det er et langt sejt træk, siger Helle Janderup, adm. direktør i Astralis, til avisen.

Helle Janderup arbejder stærkt på at få Astralis tilbage på banen som én af Danmarks største træmøbelvirksomheder.

Janderup satser stærkt på at bruge virksomhedens store erfaring om massivt træ i produktudviklingen og markedsføringen. Og herudover skal indførelsen af nye træsorter tage presset af fyrretræsmøblerne, hvis image som kedelige, gammeldags møbler skal ændres hos forbrugerne.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078