Køkkenforretningen Multi-line omdøbes
I forbindelse med ændret virksomhedsstrategi har køkkenforretningen Multi-line valgt at lade sig omdøbe.
Navneskiftet og den ændrede strategi indebærer, at Multi-living ikke længere beskæftiger sig med projektsalg, og at disse opgaver fremover varetages af forhandlerne.
For at styrke positionen overfor forhandlerne og det private kundesegment, har virksomheden udviklet et helt nyt koncept, der matcher efterspørgslen i dag. Pr. 1. september har virksomheden to produktlinjer, der indeholder henholdsvis et Designprogram samt en linje, der dækker ”gør-det-selv markedet”.
Ligeledes er der blevet udarbejdet en ny designmanual, der omfatter papirlinje, inspirationskatalog, flag samt facadelayout, der signalere det nye image.
Strategiskiftet er blevet godt modtaget, og virksomheden har allerede nu stor efterspørgsel på deres produkter samt støt stigende ordretilgang fra forhandlere – gamle som nye, hvilket bekræfter virksomheden i, at den nu er på rette vej.
Kilde: Multiliving.