23948sdkhjf

BoConcept tror på eksklusive adresser

Dyre adresser generer mere profit til virksomheden. Det tror BoConcept på. Derfor vil det danske møbelfirma etablere møbelbutikker på de dyreste adresser rundt omkring i verden.
BoConcept A/S vil gerne have et eksklusivt image både på et nationalt og internationalt plan – og det skal møbelbutikkernes placeringer hjælpe det danske møbelfirma med at opnå.

Som et led i den brandingsproces, har BoConcept A/S åbnet en stor møbelbutik i det eksklusive Ginzakvarter I Tokyo, Japan. Det oplyser Dagbladet Børsen i dag.

- Det er vores erfaring, at butikker på de eksklusive adresser er mest profitable til trods for høje huslejer, forklarer salgsdirektør Torben Paulin fra BoConcept til avisen.

Den nye møbelbutik i Japan er på 555 kvm. og har genboer som Laura Ashley og Prada, der dog ligger på hovedgaden i Ginzakvarteret. BoConcept ligger på en sidegade til hovedgaden.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.086