23948sdkhjf

HTHs polske markedsføringsstrategi vinder pris

Direct Marketing Dagen 2008 har netop kåret syv vindere i forskellige kategorier. I kategorien Opmærksomhedsskaberen løb HTH’s markedsføringsstrategi i Polen med sejren.
Direct Marketing Dagen hylder målrettede kampagner, der progressivt og idérigt møder forbrugerne og kunderne direkte. Syv virksomheder har netop modtaget priser i syv forskellige kategorier. I kategorien Opmærksomhedsskaberen løb HTH med sejren.

Polske entreprenører og bygherrer har ikke tradition for at installere køkkener i nybyggerier. Så barrieren var høj, men potentialet stort for HTHs tilbud om totale køkkenløsninger til det professionelle marked. Det kræver en kampagne med vægt bag - helt præcist 40 kg køkkenskab, hvor hver skuffe leverer sin del af argumentationen helt frem til den mobiltelefon, der med ét tryk bringer emnet i kontakt med HTH.

En kampagne, der er svær at komme uden om - og selv om kontaktprisen er høj, er den alle pengene værd. Både i kortsigtet salg og langsigtet kendskab. Ud fra devisen "vis produktet" sidder den ikke bare lige i skabet, men står også øverst på sejrspodiet.


Kampagnen medførte en vækst i salget på 30%.

HTH har sammen med virksomheden Kunde & Co. udviklet konceptet.

Kilde: Direct Marketing Dagen 2008 - http://www.dmdagen.dk/

Læs mere om: HTH
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078