Sitcom som Ikeas nye markedsføringsfremstød
Skuespillerinden Illeana Douglas skal spille hovedrollen i en nye sitcom i ti afsnit. Sitcom’en er et nyt markedsføringsfremstød fra Ikea.
- Vi er utroligt glade for, at Ikea finansierer serien. Den kommer til at vise Ikea i et fordelagtigt set-up og kan opfylde en mængde markedsføringsmål, siger Thomas Bannister, VD på SXM, der skal producere serien.
En række stjerner ventes at dukke op i serien, men hvilke er lagt fast endnu. Thomas Bannister afslører dog, at også svenske skuespillere får en plads i serien.
Serien rettes mod alle Ikeas markeder, selvom den egentligt kun var tiltænkt amerikanerne.
Serien lanceres globalt på internet og bliver på engelsk med først og fremmest amerikanske skuespillere. Serien sendes første gang i slutningen af september og hver uge præsenteres et nyt 40 minutter langt afsnit.
Kilde: Dagens Handel