Kvik satser på uddannelse
Kvik-koncernen vil videreuddanne deres personale, så de ved mere om forbrugertrends. Koncernen har investeret 26 millioner kr. i et uddannelsesprojekt.
De gode år for Kvik-koncernen har fået dem til yderligere at gøre nye tiltag. Åbningen af et nyt akademi er en del af et uddannelsesprojekt. Akademiet er placeret tæt på koncernens hovedsæde i Vildbjerg.
Årligt skal 300 ledere og personale fra de omkring 300 Kvik-butikker i Danmark og i udlandet videreuddannes. De skal vide mere om forbrugertrends.
- I fremtiden bliver det derfor en helt afgørende konkurrenceparameter, at medarbejderne i Kviks salgsorganisation og i Kvik-butikkerne er opdateret med hensyn til forbrugertrend på hele den palet, som køkkeninventar og køkkenudstyr udgør. Samtidig bliver det stadig vigtigere, at kunderne oplever en god rådgivning og en god behandling. Det er i den sammenhæng, at vores kraftige satsning på Kvik Business Academi skal ses, fortæller adm. direktør Carsten B. Andersen til ErhvervsBladet.