23948sdkhjf

Bella Center lancerer ny designmesse

En ny designmesse ser dagens lys i august 2013. Målet er at skabe en international begivenhed for moderne dansk og internationalt design.
DesignTrade Copenhagen er navnet på Bella Centers kommende fagmessesatsning, der skal være en international begivenhed for alle, der efterspørger de nyeste produkter, trends og viden inden for design og interiør.

- Vi er i Bella Center gået i gang med det nye messeprojekt på baggrund af utallige opfordringer fra branchen. Vi har efterfølgende lavet et grundigt forarbejde til et messekoncept med brancheanalyser, fokusgrupper og en meget bred dialog med branchen. Resultatet er, at branchen ønsker en messe i Bella Center, og vi vil gøre alt for at skabe et produkt, der lever op til branchens ønsker og behov, fortæller Jacob Schmidt, salgs- og marketingdirektør i Bella Center.

Vil løfte designbrancherne og udvikle markedet
DesignTrade Copenhagen tager udgangspunkt i København som en designmetropol og får et skandinavisk fokus med et kig til Nordtyskland, Polen og de baltiske lande. Udstillerne vil repræsentere en blanding af etablerede danske og nordiske brands samt vækstlaget af danske design- og interiørvirksomheder.

- DesignTrade Copenhagen skal medvirke til at løfte designbrancherne og udvikle markedet. Vi vil skabe en state of the art totaloplevelse i et inspirerende, kreativt og socialt miljø. Det bliver et arrangement fyldt med ny viden, holdninger og et internationalt udsyn, hvor udlandet skal se ind til de danske designvirksomheder, mens udstillerne får en mulighed for at se ud på de internationale markeder, forklarer Jacob Schmidt.

Fakta om DesignTrade Copenhagen
Fagmesse som afholdes for første gang i dagene 28.-30. august i 2013.

Messen dækker følgende områder: Home accessories, Furniture, Lighting, Tableware, Textiles og Talents

Udover udstillinger er det planen at afholde konferencer, seminarer, talks, workshops mm. Desuden tilrettelægges særlige kuraterede områder i samarbejde med førende eksperter inden for design og livsstil

Målgrupper:
• Indkøbere, arkitekter.

• Forhandlere, producenter, agenter, grossister, importører, produktdesignere.

• Stylister, designbårne virksomheder, medier, politikere, embedsmænd, brancheorganisationer, studerende, kunstnere.

Læs mere på www.designtrade.dk
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063