Håndboldherrer skal gøre det fedt at arbejde i Bygma
Byggemarkedskæden vil bruge hovedsponsoraftale til at rekruttere nye medarbejdere.
Samarbejdet vil blive en central del i virksomhedens arbejde med employer branding i de kommende år.
Bygmas størrelse og udvikling gør, at virksomheden konstant rekrutterer nye medarbejdere på alle niveauer i organisationen. Samarbejdet med herrelandsholdet skal derfor udbrede kendskabet til Bygma som brand, attraktiv arbejdsplads og uddannelsessted, forklarer administrerende direktør Peter H. Christiansen.
Via sine 55 lokale forretninger rundt omkring i landet vil Bygma inddrage medarbejdere og kunder i fællesskabet omkring håndboldsporten og derigennem bidrage til at skabe en folkelig og festlig opbakning til landsholdet.
- Vores samarbejde med herrelandsholdet giver os en enestående mulighed for at støtte og involvere os i håndboldsporten og et landshold, der formår at samle alle danskere på tværs af landet, siger Peter H. Christiansen.
Sponsoratet træder i kraft den 1. juni 2016, og der vil således også stå Bygma på håndboldherrernes trøjer, når Danmark i 2019 skal være vært for det 26. Verdensmesterskab i herrehåndbold.
Herrelandsholdet skal i den kommende weekend forsøge at kvalificere sig til De Olympiske lege i Rio de Janeiro. Det sker i Herning, hvor Danmark skal op mod Norge, Kroatien og Bahrain.